CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

neděle 13. května 2018

Hello Django a Doprovody pro flétnu aneb Trocha jazzové inspirace

Čas letí... V poslední době se toho pracovně sešlo opravdu hodně, ale nápadů a zdrojů neubývá, jen se nestíhám o ně tak často dělit, ale zkusím se polepšit. :-) V dnešním článku bych se chtěla věnovat dvěma jazzovým věcem, které jsem našla při prvních pár proklicích na mapě ZDE, zkuste také popátrat.
Kánon Hello Django
Byla jsem se podívat na hodině Lenky Pospíšilové a zaujalo mě, jak se s dětmi rozezpívávala na jazzovém kánonu, už si nepamatuji, jestli to byl přímo kánon Hello Django, na který jsem pak narazila, ale byl mu minimálně velmi podobný a třeba poslouží dobře i Vám, tedy pokud ho již neznáte:-) Podklad:

Video českého sboru, na které jsem natrefila na španělském blogu:-)


Zdroj doprovodů pro zobcovou flétnu:
Na tomto videokanálu naleznete mnoho zajímavých podkladů i s notami, podklad bez flétny je vždy v druhé polovině nahrávky. My doma s dcerkou využili tento, hraje necelé 3 měsíce...


Jazz Sessions:



Podklad bez flétny jsem střihla pro naše potřeby a naleznete ho ZDE.
Další blog, který se věnuje flétně naleznete na http://musiquetesmusiquetes.blogspot.cz/

Užívejte květnových dní!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/