CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

čtvrtek 4. ledna 2018

R. Charles - Hit the Road Jack aneb Když si chcete s dětmi zahrát

S novým rokem jsem začala hledat další nápady, které bych mohla sama využít nejen v hodinách, ale i pro vystoupení, která mě, ostatně jako asi i většinu z vás, ve druhém pololetí čekají. První vlaštovka, kterou určitě využiji, je známá píseň Raye Charlese Hit the Road Jack. Toto video mě k tomu popíchlo:-), určitě na kanálu Tadeji Mraz Novakové naleznete mnoho a mnoho inspirace pro orffování, trochu ji závidím to vybavení:-)
Sama ještě nemám vyzkoušeno, jdu poprvé po novém roce před děti až v pondělí:-), můžete mě předběhnout a dát vědět, jak to funguje:-) Lze využít jednoduchého ostinatního doprovodu. Myslím, že to bude velmi dobře fungovat s boomwhackery a zvonkohrami, doplněno o mnoho dalšího - klavír, flétny, kytary, postupně mám v plánu s dětmi dolepit. Pokusíme se i o improvizaci. Věřím, že Vám bude tento základ stačit:-)
Mám v plánu se odpíchnout od karaoke nahrávky, kterou jsem k tomuto účelu transponovala.
Jinak se dá tato písnička zpívat jako kánon, jen transponovat, pokud potřebujete v notách, budete muset sami...
Tip na obrovskou zásobárnu písní
Při hledání materiálů k této skladbě na mě vypadla úžasná věc, v Holandsku vytvořili obrovskou databázi písni, mnohé jistě využijete, naleznete tam noty, nahrávky i úpravy. Mrkněte ZDE.
Mějte zdravý rok 2018 a nezapomeňte na filharmonii 22.1. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/