CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

středa 31. ledna 2018

D. Šostakovič: Valčík z Jazzové suity aneb Hra na tělo

Jak jsem slíbila, tak činím a připojuji pár videí k velmi známému valčíku od D. Šostakoviče. Ještě nemám ověřeno, ale jsem z této hry na tělo nadšená. Určitě mě zajímá, jak využijete tyto aktivity vy:-) Kdyby někdo z Vás znal nějakou pěknou zahraniční učebnici hudební výchovy nebo aktivního poslechu, budu velmi vděčná, když mi o ní dáte vědět. Na videích jsem již několikrát viděla, že zejména Španělé mají i interaktivní učebnici, kde se pracuje velmi dobře s aktivním poslechem, ale nepodařilo se mi dohledat.
 Valčík z Jazzové suity - nácvik 1:
Nácvik 2:
Výsledek ve velkém počtu:-)
Instrumentální doprovod s videem:
Tak doufám, že Vám tento tip přijde vhod jako mně. I o tom je sdílení:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/