CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

pondělí 30. října 2017

Hra o trůny aneb Výborná věc pro velké

Aktualizace 23.1. 2018
V reakci na včerejší seminář v rámci projektu Hudby do škol přikládám ještě transponovaný originál k partituře, třeba využijete k doprovodu.
Hra na tělo:



Často se u nás ve škole řeší, zda a na co mohou děti o přestávkách hrát, ale nebýt hraní, asi by tento nápad "nepřišel". Díky osmákům mě před 14 dni upoutala na chodbě melodie, kterou jsem z učebny slyšela, zkusila jsem vytvořit aranž a ono to funguje:-) Umím si představit, že bychom zrealizovali jako Flash mob, ale uvidíme, co se povede. Videa z realizace mám v plánu přiřazovat postupně, jak půjde čas...  Třeba mě předběhnete?:-)

Až dnes jsem prvně exportovala zápis ze Sibelia do Mp3 a následně do videa, třeba to někomu z vás pomůže.:-) Pokud budete chtít někdo zápis v Sibeliu nebo PDF, ráda pošlu.

1) Začíná rytmika 
TÁ TYTY TYTY - na kýble

NIC TÁ TÁ - se připojí tamburínky

2) Připojí se kytary s Dm

3) Postupně se připojí melodické party
Boomwhackery -  hrají D než začnou hrát zvonkohry, pak již podle partiturky. (BW střídají D A (s oktavátorem a C) - part basového xylofonu - Sibelius 6 nezná bw:-)

Zpěvní linka lze velmi dobře hrát na flétny. A určitě vás napadnout další možnosti, budud ráda, když připojíte komentář:-)





Ještě videa, která jsem našla a mohla by Vám pomoci:
Jiné aranže:


Sborová úprava:




Závěrem veliké díky na Slovensko Patricii Zrnčíkové za video z realizace The Beatles, najdete před článkem ZDE, doufám, že se přidají i dalši:-) Přeji krásný podzim a třeba na Hudbě do škol nebo v Letňanech na viděnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/