CHCETE PODPOŘIT TENTO BLOG?

Sdílejte své náměty k výuce zasláním na email corkalenka@gmail.com. Pokud je Vám bližší finanční podpora, můžete tak učinit zasláním jakékoli částky na číslo účtu: 1027540618/5500.

Děkuji všem, kteří již tak učinili:-)

čtvrtek 7. září 2017

Kánony aneb S málem práce hodně muziky:-)

Aktualizace 4.2. 2018
Tip od Drahoslavy Rybové (mockrát děkuji za sdílení!!!):
"Také jsme se všemi třídami zpívali píseň Banaha. K písni jsem našla na youtube i zajímavou choreografii, která děti docela baví. 

Píseň jsme zkoušeli zpívat jako kánon, jednohlasně s choreografií a s osmáky jsme zvládli dát vše dohromady, takže vznikl pěvecký i pohybový kánon. Musím říct, že tahle písnička je pořád oblíbená a stále se k ní na přání dětí vracíme.
Namotivovaná Banahou jsem ještě našla tuto písničku v angličtině:
 Také jsme ji spojili s jednoduchou choreografií (inspirovala jsem se tímto videem ZDE ). Když najdu nějakou volnou chvilku, zkusím nahrát video s písní a choreografií. Je to celkem jednoduché, takže to dětem šlo, jen prvnímu stupni ještě dělala problémy angličtina v písničce."

Aktualizace 5.1. 2018
Z reakcí od vás vím, že nejoblíbenějším z těchto kánonů se u vás stal Banaha kánon, proto, když na mě dnes na musescore vypadl s instrumentací, hned vám ji sem dávám:-)


Protože jsem v poslední době objevila několik zajímavých kánonů, rozhodla jsem se jim věnovat tento článek. Myslím, že mnozí z Vás jistě využijí. Učit se dají všechny jednoduše nápodobou.
Kánon Doo Doo mě velmi nadchl:


Kánon Banaha


Doo-ba, doo-ba
A v neposlední řadě dětmi napříč věkem stále velmi oblíbený kánon, který najdete v publikaci J. Prchala a J. Holubce Populární hudba ve škole. Zpíváme a hrajeme.

To je pro tentokrát vše. Chystám se na úvod do dějin v 9. třídě - Hospodine, pomiluj ny v jednoduché rytmizaci na boomwhackery, když to bude stát za to, určitě sem přihodím:-) Mějte pěkný podzim!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímavé odkazy:
http://www.hudebnivychova.cz/